Zuzzu Rellone
I Love You So - Maher Zain
Saturday, May 12, 2012 @ 9:38 AM | 0 Your Espresso

Assalamualaikum !


Now I know how it’s like
To have Your precious love in my life
Now I know how it feels
To finally be at peace inside
I wish that everyone could see
How Your love has set me free
Set me free and made me strong

O Allah, I’m forever grateful to You
Whatever I say could never be enough
You gave me strength to overcome my uncertainties
And stand firm against all the odds
You are the One who did revive my soul
You shone Your light into my heart
So pleasing you is now my only goal
Oh I love you so
I love you so





takdak mood nak cakap apa, rasa nak nangis ja, 
semua kawan-kawan macam dah hilang..


kadang-kadang rasa mcm diri ni kena pijak, 
bila nak, mai cari, senang lupa, huhu 
tak kata kat orang la, mungkin cek pun penah bg org rasa cmtu,
 atau pun memang perempuan selalu rasa cmni ?


ataupun, memang lumrah semua orang akan pernah terluka sepanjang hidup dia kan?



betul lah kata orang, jalan ke syurga tu berliku-liku, 
penuh dengan rintangan,
manakala jalan ke neraka hanya lurus, tiada cabaran..

'

ok lah, selamat malam. tak ceria dah post kali ini T.T






Older Post | Newer Post



Ya Allah..Engkau berilah ilmu yg bermanfaat kepada kami, kuatkanlah ingatan kami, jadikan lah kami orang-orang yg berjaya dan berguna..



Home of Story
Meet The Ladyy
Psssstt Psssttt :p
I love Them :p





FullMade By: SiGemukKyfi
Template By: Mr.Google
Image By: We Heart It