Zuzzu Rellone
I cant stop crying..
Wednesday, May 23, 2012 @ 8:25 AM | 0 Your Espresso



Assalamualaikum..



Mak, Amni rindu mak, kenapa kali ni rasa sedih sangat? Dah sejam lebih Amni nanges mak, mungkin sebab nanti mak tak hantaq Amni pi U? tapi..taktau, air mata ni nak turun jugak, segan nak nanges depan mak tadi, takut mak gelak kat Amni, hehe

Rindu mak :(


Abid, aku sayang hg..mmg sunyi rumah takdak hang, tapi nanti hg balik pun aku takdak, mai la jenguk aku dekat U, thanks suap aku tadi. Aku sedih bila hg cakap " lepas ni hg takdak dah" Aku ada ja, nanti cuti aku balek la, lepas ni hg makan sorang2 laa noh, jangan cakap sorang2 tau, blajaq leklok, pi tusen awai sikit, jangan kecewa kan mak abah, lawan result aku ok? nak pi mana-mana bgtau mak, jgn bg mak abah risau. Jaga depa okay. 

You are the greates thing I ever had my lil brother  :')

Masih lagi terngiang-ngiang pesan Mak..InsyaAllah Amni dengaq, Mak, terima kasih uruskan borang apa suma tuu, Amni tak mampu nak balas apa tapi Amni janjikan kejayaan kat Mak..InsyaAllah..Mak doa kat Amni tau. Sayang mak :'(



Abid, lepas ni takdak dah laa perkataan baru dari kamus Oxford Jaafar hg tuh, haha takdak sapa dah nak boh nasi kt hang, hg pun tak buat ayaq dah kt aku. Tapi, nanti aku balik cuti kita sambung okay? Rindu hang! Doa kat aku sama tauu. Sayang hg.





Older Post | Newer Post



Ya Allah..Engkau berilah ilmu yg bermanfaat kepada kami, kuatkanlah ingatan kami, jadikan lah kami orang-orang yg berjaya dan berguna..



Home of Story
Meet The Ladyy
Psssstt Psssttt :p
I love Them :p





FullMade By: SiGemukKyfi
Template By: Mr.Google
Image By: We Heart It