Zuzzu Rellone
01.11.2011
Tuesday, November 1, 2011 @ 10:42 PM | 3 Your Espresso

Assalamualaikum..





hai kawanakawan, lagi duabelas hari, amacam? dah prepare?
haha kalut buat countdown, satu habuk ape pun takdee .
seriously lagi dekat nak SPM, lagi malas nak ke sekolah, kenapa? 
terpengaruh dengan budak lepasan PMR,
 adik cek especially, penggoda terhebat abad ini , blergh >.<





okay nothing much to say, 
sebenarnya hidup cek tak tentu arah dah skrg, serabut sangat .
Ya Allah.. Bantu lah hambaMu yang lemah ini, 
sesungguhnya Aku tak kuat dah, 
hanya Engkau yang mengetahui isi hatiku..





 tak suka rasa ni, tak suka ! tak suka ! takmau !
 terasa lambat nya masa berlalu untuk saat-saat indah itu kembali, 
tapi terasa cepat je berlalu utk saat-saat yg tak ingin aku lalui, 





Sir Sham kata, give the best shot and SPM is the biggest passport in your life. 
Thankyou Sir, terima kasih cikgu,
 halalkan semua ilmu yang telah cikgu bagi, 
restu cikgu sgt kami harapkan, 
doa cikgu sgt kami perlukan..
Maafkan segala keterlanjuran kami..





Its better to quitely miss someone,
than to let them know and no response .
Its hurt :( 




Older Post | Newer Post



Ya Allah..Engkau berilah ilmu yg bermanfaat kepada kami, kuatkanlah ingatan kami, jadikan lah kami orang-orang yg berjaya dan berguna..



Home of Story
Meet The Ladyy
Psssstt Psssttt :p
I love Them :p





FullMade By: SiGemukKyfi
Template By: Mr.Google
Image By: We Heart It